Hedens Rör

Slå oss en signal på: 0705 – 08 08 05

Om oss

Vi som jobbar på Hedens Rör

Mikael Hansson

Ägare
0705 08 08 05
Mikael@hedensror.se

Jacob Koljef

Arbetsledare
0705 11 81 67
Jacob@hedensror.se

Didrik Silverin

Montör
Didrik@hedensror.se

Bengt Larsson

Montör
Bengt@hedensror.se

Nigel Edwards

Montör
Nigel@hedensror.se

Samuel Wytorp

Montör
Samuel@hedensror.se

Andreas Larsson

Montör
Andreas@hedensror.se

Bakgrund och kvalitet

År 2010 startade Lennart, Monica och Mikael Hansson VVS-firman Hedens Rör på Heden i Göteborg (därav namnet). Redan från början var målsättningen att förändra VVS-branschen genom att brinna för sina kunder och staden Göteborg. Eller som de själva så passande uttrycker det: ”Vi rör Göteborg”.

Sedan 2020 är det sonen Mikael som har tagit över bolaget från sina föräldrar och han fortsätter att förvalta verksamheten i samma anda och med samma starka ledord rörande kvalitet och kunskap. Ett familjeföretag som du kan känna dig trygg med.

Hedens Rör har idag sju anställda och utför alla jobb inom VVS – allt från service, kontorsanpassning, kylarbete till alla tänkbara uppdrag hos privatpersoner.

När du anlitar Hedens rör så vet du att du anlitar en hantverkare som kör med rena kort och raka rör. Vi tror på öppen dialog och ärlig kommunikation där vi alltid sätter kunden i fokus. Glöm den gamla myten om att alltid vänta på hantverkare.

När du anlitar Hedens Rör så ska du alltid utgå från att vi håller den avtalade tiden. Vi vet nämligen att det är ni – kunden – som får våra hjul att snurra och det får vi aldrig glömma. Så räkna med att vi alltid svarar i telefon, eller på email, när du hör av dig till oss.

När du kontaktar Hedens Rör för att få en prisuppgift kommer du alltid erhålla en skriftlig offert med tydliga priser. Dessutom garanterar vi svar inom två (2) arbetsdagar.

Inte en chans att vi lämnar några frågetecken efter oss. Hos Hedens Rör kommer du att känna dig trygg – vi bryr oss om Göteborg.

Vår arbetsmetod

Vi är fullt medvetna om att tid är pengar. Det gäller inte bara vår egen tid utan även våra kunders tid. Därför har vi interna processer för hur vi på bästa och mest effektiva sätt arbetar i våra kundrelationer. Ska vi kunna hålla vårt kundlöfte till dig samtidigt som vi följer våra mål och visioner så är detta en förutsättning. Hur ska vi annars kunna erbjuda dig hög kvalitet till schyssta priser?

Vi inleder alltid med en grundlig inspektion eller bakgrundskontroll. Ofta får vi grundinformation om ett problem via telefonsamtal eller inkommande mail. Därefter rådgör vi internt med våra certifierade rörmokare för att skapa oss en bild av hur problemet ska lösas.

Efter internt rådslag så meddelar vi kunden vilken lösning vi rekommenderar. Vi skickar en skriftlig prisuppgift (offert) och inkluderar även eventuella produkter och/eller delar som vi bedömer behöver bytas ut eller införskaffas.

Efter att kunden har godkänt offerten så bokar vi en tid för att utföra uppdraget. Vi är kända förvår snabba utryckningstid och det är vi stolta över.

Våra certifierade rörmokare åker därefter ut till kund på avtalad tid för att inspektera och diagnostisera problemet på plats. Vår målsättning är alltid att försöka skaffa så mycket förhandsinformation som möjligt för att kunna lösa problemet vid första besöket.

Vi gör skillnad i Göteborg – vi rör Göteborg.